MENY LUKK

Nullstilling av profil

FARTT Service kan i noen tilfeller nullstille din brukerprofil, og første gang du logger på, må du endre noen innstillinger. Her er veiledningen

Når en brukerprofil er nullstilt, så fjernes alle innstillinger som tilhører deg på skrivebordet. Dette vil være alt som ligger på skrivebord, nedlastinger og snarveier.

Når en nullstilling av profil er utført, må du klargjøre tjenestene på nytt. Når du logger deg inn på skrivebordet (FARTT 365) må du gjøre følgende:

  1. Logg inn i OneDrive (oppgi e-postadresse) og følg anvisninger.
  2. Aktiver synkronisering eller innlogging i Microsoft Edge
  3. Logg inn Microsoft Outlook (Oppgi e-postadresse)
  4. Sett standard skriver (f.eks. MyQ)

Det er viktig at filer ikke lagres på skrivebord, Mine dokumenter eller nedlastinger permanent, men benytter lagring i OneDrive og benytter snarveier i nettleseren. Nullstilling av profil vil bli utført 1-2 ganger i året for å holde profilen sikker og oppdatert.

Synkronisering i Microsoft Edge

Klikk på Synkronisering i Edge (øverst til høyre) og logg på med din e-postadresse.

Se veiledning for å bruke profiler i Microsoft Edge